Lördag

Igår efter skolan åkte vi till mormor och morfar eftersom morfar fyllde 70 år ! Och sen idag var dom här med morfars bror och hans fru på lunch. Dom åkte nyss och snart ska vi fira min faster som fyller 60.

Imorse klev jag upp vid tio, drog på mig kläderna och tog sedan en morgonpromenix. Tror det blir en till promenad ikväll också eftersom det har blivit en hel del onyttigheter nu när alla fyller år osv..
Jag har även hunnit med att städa mitt rum lite idag. Som var riktigt välbehövligt!

Förövrigt så har jag och Linnea börjat fundera på tapeter och sånt redan. haha kanske borde man skaffa sig en lägenhet först också.
Dock är jag ganska kräsen och vet precis hur jag vill att det ska se ut. En walk in closet är ett måste iallafall. Men det finns i nästan alla lägenheter som jag har kikat på hitills iallafall.
Jag vill verkligen flytta nu på en gång! Men blir nog inte förens till hösten när vi börjat tvåan ändå. Tror inte mamma och pappa vill betala för både min och Hannas lägenhet på en gång. Så får vänta tills hon flyttar hem igen. Det är ju inte så jätte långt kvar faktiskt.
Jag tror det går snabbare om man faktiskt går in med den inställningen att det kommer gå snabbt och att sommarlovet snart är här.
4 veckor till i skolan. Sen apu i två veckor, sportlov, 6 veckor, påsklov, 8 veckor till skola och vipps SOMMARLOV! + att vi har några till lediga dagar 9 mars, 15 maj och 21-22 maj.  Så det här kommer nog gå snabbt, och att man går en jätterolig linje gör ju allting mycket bättre också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0