Freeeeeedag!

Dagen gick väldigt snabbt idag. Hade dataprov sista timmen och det gick bra känndes det som. Förutom att jag missade att skriva någon text bara men äsch tror inte det gjorde så mycket.
Vi fick sluta tidigare så jag kom hem runt halv 4.
Ikväll blir det Lets dance och goood mat som pappa gjort.
Imorgon ska jag vara med på en klubbtävling i hoppning så jag ska sova tidigt idag så jag är pigg ! Efter det får vi se vad som händer !
På söndag har jag stalltjänst också, bara på eftermiddan som tur är ! Jag behöver värkligen min skönhetssömn på helgerna eftersom det inte alls blir så mycket av det på vardagarna.

Nej nu var maten klar, Tjiiing!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Var provet svårt? :/ Jag ska göra det på måndag.. tror inte jag kommer klara det.



puss :)

2009-01-16 @ 21:31:05
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0