Fredag

Härliga fredag!

Provet imorse, haha usch vet inte vad jag höll på med. Ganska lätta tal men på något sätt kunde jag dom inte iallafall! Men vafan, spela roll, kommer väl ett till prov som man kan vara lite mer förberedd på. Dock har jag väl sagt så på alla matte prov som vi haft hitills men...
Sen hade vi engelska, utan närvarande lärare han satt i ett annat rum och pratade om den där boken vi läste för ett tag sen. Jag och Linnea har kommit på att vi vill åka på hultsfredsfestivalen och se THE KILLERS!!! Fy vad jag vill det!
Eller så åker vi till London och ser dom där istället, för dit kommer man ju på några hundralappar bara :)

Sen hade vi datakunskap som vi hade fått flytta fram till halv 12 eftersom vi inte hade någon idrott. Efter det slutade vi och eftersom vi inte orkade vänta på bussen så tog vi våra egna ben och gick till tågstationen. Som iochförsig inte är sådär jätte långt men några kilometer är det ju iallafall.

När jag kom hem så gick jag till kasteja igen då och pratade med åsa. Vecka 7 blir det praktik där men för vecka 8 måste jag hitta något annat ställe... Vart vet jag inte riktigt än.

Nu ska jag fortsätta att kika på lets dance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0