Fredag

Underbara dag, att komma hem på fredagar är verkligen helt underbart. Efter att ha gått en hel vecka i skolan och pinat sig upp varje morgon så får man äntligen vara ledig, dock bara två dagar men jag njuter fullt ut dom dagarna iallafall!

Idag försov jag mig, och inte bara i 20 minuter eller så utan så länge att bussen redan hade gått... Så där låg jag och skrattade lite för mig själv eftersom mamma hade sagt åt mig att jag inte fick försova mig och att jag måste gå upp på en gång eftersom hon inte skulle vara vaken och kunna väcka mig om jag inte hade kommit upp. Och jag sa ju självklart, Men hallå jag ska gå upp, jag har inte försovit mig på jätte länge! 
Menmen, så kan det gå helt enkelt.
Jag gick iallafall upp och som tur är så finns det ju en till buss så jag kom dit till andra lektionen iallafall. Och på vägen till skolan så möter jag Linnea som är på väg till bussen hem eftersom hon inte mådde nå bra :/

Och på idrotten, skulle vi åka längdskidor och när vi var påväg ut så kommer våran idrottslärare och säger att det var en massa utbytesstudenter från Frankrike som hade tagit alla skidor! Så vi fick vara inne, och eftersom alla hade utekläder med sig så fick vi springa runt i långfillingar innomhus istället ;P

Efter datan gick jag på stan en sväng innan tåget skulle gå, han prova en hel del skor och även jeans mm.

Ikväll ska jag se på film och äta godis! Hittade mitt nya favoritgodis på ica, chokladhjärtan men skumm inuti med jordgubbssmak! <3

Imorgon ska jag till kupolen en sväng och försöka hitta skor och en present till Linnea som fyller år på Måndag! :D

Nu lockar godiset!
Tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0