Tisdag

Tävlingen idag gick sådär, lite besviken på mig själv att jag glömde att det skulle vara skritt efter halten och jag kom fram i trav. Menmen, det andra gick helt okey så hoppas att det inte drog ner alltför mycket.
Det är ju också en omgång till sen så då får jag väl göra bättre ifrån mig då :)

Sen han jag bara hem och duscha, fixa osv innan hanna och jag åkte till Falun.
Kikade på lite balklänningar till henne och sen köpte jag en födelsedagspressent till henne och så köpte vi en till Pappa också. Så nu är det klart :)

Idag vaknade jag med träningsverk i både benen och magen! hääärligt :D

Imorgon ikväll åker vi till Norge också! :D

Men nu ska jag fortsätta se på den rätte för Rosing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0