Fredag

Såg nyss klart på mamma mia filmen, man blir så glad av den :D
Alex kom och kröp ner bredvid mig ett tag också, han tyckte nog inte den var så bra eftersom han somnade efter 10 minuter ungefär..

Sista dagen på praktiken idag.. Skönt att få sova på morgonen igen men samtidigt så lär man sig ju så sjukt mycket av att vara på salong så det är lite tråkigt att vi inte ska ha praktik förens i tvåan nu.

Åh jag hatar min mobil, har haft den i 1,5 år ungefär och jagmenar då kan väl inte bateriet ha börjat blivit dåligt än? Men ah det har det iallafall. Den var full i morse och nu är den på mindre än hälften...
Och så fastnar den typ 10 ggr varje dag så då måsteman ta ur bateriet och sen sätta på den igen.
Och nu när jag provade fungerade den inte ens om jag tog ur bateriet! :S
Jobbigt....
Bara jag inte får ta min gamla klumpeduns! nej det kan jag inte ens för jag vet inte vart laddaren till den är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0