Söndag

Igår var vi ju som sagt på middag. Det var jätte trevligt faktiskt ! :) Underbart god mat.
Nog för att jag vet att pappa är duktig på att laga mat och eftersom dom är syskon så är säkert dom andra också det men den där maten förvånade mig faktiskt ganska rejält!
Iofs så hade dom ju hållt på med maten i 3 timmar också..
Till förrätt blev det rökt lax med äppel tzatsiki och ett bröd med parmesanost och flingsalt på.
Till varmrätt blev det potatiskaka med italiensk fläskfile och pesto och till efterätt blev det en jättegod chockladkaka med chokladmosse.
Jag var mätt redan efter förätten så ni kan ju tänker hur mätt jag var efter allt annat!
Kom inte hem förens 2 tror jag. Satt och pratade en massa och fick höra både det ena och det andra om vad de hade gjort när dom var yngre. Haha ojojoj säger jag bara...
Idag vaknade jag 11, hur skönt som helst. Gick upp och åt frulle sen var jag ut och gick en sväng.

Nu ska jag snart på tävlingsmöte och sen ska jag på golfträning innomhus. Får se vad det kan bli.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0