Lördag

Louise ringde när jag höll på med matten.
Oppps Årsmöte på ridklubben ja + Tävlingsmötet efteråt, så vi åkte dit men sen kom vi fram till att vi inte skulle ha något Tävlingsmöte. Så det blev bara Årsmöte och det var ju ganska ovärt...
Nu är jag och Hanna barnvakt åt Alex för Mamma och Pappa har åkt på fest.
Så får väl se vad vi ska hitta på.
Eller ja, Alex och Hanna ser på någon film så jag behöver inte angagera mig så mycket faktiskt.

Åh min moster har sånt himla flyt, för typ 2 år sen eller något vare någon tävling på rix fm och då kom hon fram till radion och så var det två tävlande och den som kunde sjunga längst på en av madonnas låtar vann 2 biljetter + hotell och allting till hennes spelning i London! Och nu vinner hon biljetter till Melodifestivalen för hela familjen på radion också! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0