Torsdag

Idag kom jag till Salongen och Åsa hade för en gångskull tagit lunch.
Så hon han toppa igenom mitt hår så Emma slipper göra det imorgon och får mer tid till slingorna.
Det blev braa!
Sen kom Louise och jag gjorde en uppsättning på henne, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men så kan det ju vara ibland.
Oj vad jag tjatar om allt vad jag gör på salongen hela dagarna just nu känner jag,  haha
Snart ska jag sova, ingen sovmorgon imorn inte!
Klockan 9 ska jag vara där men då ska ju emma slinga mitt hår så nu ska jag äntligen slippa den här otroligt fula utväxten.
Tråkigt att det redan är fredag imorgon och sista dagen på Kasteja, jag tycker det är så himla bra där så jag skulle ju helst vilja vara där nästa vecka också.
Men salongen är ju så liten och eftersom det var någon från 8:an som skulle vara där så så gick ju inte det, blir aldelens för trångt då.
Men hoppas att det blir bra i Avesta också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0