Tisdag

Idag har jag gjort min kusin fin i håret. Klippning och sen lockade jag det och sprutade i lite rosa och svarta slingor. Haha hon blev söööt. :)
Imorgon har jag två klippningar också :)
Och på Fredag kommer ju Emma som går i trean dit och då ska hon slinga och toppa mitt hår.
Äntligen säger jag bara, Äntligen!
Nu ska jag se på shear genius, fast vill se top model också, är ju samma tid.. Fan vilket jävla problem, haha.
Nej shear genius är viktigare, får se det andra när det är reklam.
Men åh, nu vet jag redan vem som vinner -.-' och det var inte min favorit.. Fast hon var med i finalen iallafall.
nej nu börjar det.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för berömmet :D fast det tog ju sin lilla tid, och inte var det precis lätt heller ;P Tusan också, jag missade shear genius! satt och skrev på den dryga idrotten :/

2009-02-10 @ 21:45:01
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Analeigh är snyggast

2009-02-11 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0