Tisdag

Idag när jag var påväg hem med bussen så somnade jag som vanligt, men bara att jag vaknade precis där jag skulle av, haha typiskt, jag slängde mig på stopp knappen och jag tror han som körde slängde sig på bromsen ;P Lite pinsamt...
Jag kom hem och slängde i mig lite mat sen gick jag pch mamma ut och gick.
Jag tror inte jag har tränat ordentligt sen i sommras när jag var ute och sprang ganska ofta,
sen har det bara blivit då och då så nu är det ju jätte svårt att komma igång igen.
Men jag måste göra det, ska verkligen ta tag i det här nu, känns ju bara som att tiden inte finns.
Men man måste väl ta sig tid kanske...

Nu kikar jag på shear genius finalen, 4 kunder, klipp, färg och styling på TRE TIMMAR???
ojojoj, hur sjutton klarar dom det? Blir nervös av att bara titta på det, kan ju tänka hur man skulle bli om man själv skulle stå där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0