Måndag

Idag har jag upptäckt facebook. Lite efter alla andra men bättre sent än aldrig kanske?

Idag åkte jag hem efter matten. Trodde det gick en buss 10.10 men det visade sig att jag hade fel.
Och jag hatar att det bara går bussar till stan 2 ggr i timmen under en viss tid på dagarna.
Så jag började gå och fy sjutton vad kallt det var. Fick stanna flera gånger och slå på benen för att känna om jag fortfarnade hade känsel i dom eller inte.
Jag kan verkligen förstå det som Sandra sa för någon dag sen om att om man går i leggings ute när det är 20 minusgrader i 15 minuter så fryser man ihjäl :S Jag gick ju nu i ungefär 15 minuter men i jeans som är tjockare än leggings + att det inte ens var 20 minus och jag trodde jag skulle dö.
Jag stannade vid origo för då skulle bussen komma om två minuter ungefär, då ringde Malin från hårstudion i Avesta och sa att jag fick vara där på praktik vecka 8! wiiho skönt att ha det klart nu iallafall.
Tillslut kom jag hem till Hedemora och här var det ju rena rama sommarvärmen om man jämför med Falun!
Nej okej, nu överdrev jag lite men det var väldigt stor skillnad iallafall.

Nu ska jag ägna några minuter till min träningsplanering som vi ska lämna in på onsdag, sen ska jag nog gå ut och gå en snabbis för sen blir det design Simon och Thomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0