Lördag

Jaaa, jag slog pappa med ca 5 hundradelar idag! :D Lite glad jag är, haha!

Innan vi åkte gocart var jag, Hanna och mamma upp till fyrklöverskolan där mina kusiner hade öppet hus.
Vilma hade ju tjatat så mycket om att hon ville att jag skulle komma så jag fick väl lov å åka dit en stund iallafall.
Hon blev glad när vi kom iallafall, och det var väl bra att göra någon glad såhär på alla hjärtans dag och alltning.

Nu på kvällen har jag sett på melodifestivalen och nu ligger jag här i sängen och myser till en film :) Fast orkar nog inte se klart den, är så trött så jag tror jag ska sova snart.
Imorgon ska jag upp och träna på morgonen, sen blir det nog Avesta en sväng om jag får som jag vill :)

Nej nu är jag sjukt sugen på vatten, ja min kärlek till vatten får jag nog förklara men det gör jag vid ett senare tillfälle.

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0