Life is a song

puuuh, äntligen ligger jag i sängen efter en lång dag.
Förmiddan var ganska seg på salongen men efter lunch hade Åsa fixat en färgkund till mig.
Svart runt ansiktet och ner i nacken och en lite mer lila ton uppe på. Blev bra :)

Sen kom Frida och jag klippte henne. Det längsta och tjockaste håret jag har sett på väldiiiiigtlänge!
haha, gjorde en liten miss i början. Hon var touperad i botten och jag började tvätta det, inte så smart.
Tog ungefär en kvart att få ut det sen!
Menmen, klippte 10 cm på längden och sen klippte jag upp det rejält och klippte in det runt ansiktet.
Jag höll på i två timmar för så mycket hår var det!
Och det var ju inte det lättaste heller, Åsa sa att hon tyckte det var på åk 3 nivå så jag är väldigt nöjd med resultatet.
När jag var klar skyndade jag mig direkt ut till Hamre och red.
Vi hoppade, det gick kanonbra! Hur kul som helst.

Nu har jag ont i huvudet... :/

Åsa tyckte jag hade vart så duktig idag så jag får sovmorgon till 1 imorgon! :D Wiiiho, fast iofs kan jag nog få bli kvar en slund på kvällen eftersom jag ska göra en uppsättning på Louise imorgon eftermiddag.
Men det är bara kul, jag tror ingen förstår hur kul jag tycker det här är och hur mycket jag vill det här.
Jag njuter av varje sekund

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0