Att göra!

  • Städastäda
  • Packapacka
  • Ätaäta
  • Ridarida
  • Duschaduscha
  • Sovasova

Åkte långfärdsskridskor på idrotten idag. Vi fick missa svenskan också så vi skulle hinna åka mera men när vi hade åkt ett varv på runn hade det bara gått en timme så då var det två timmar kvar tills matten skulle börja, fyy vad jobbigt tänkte vi och åkte hem.

När jag kom hem gick jag till mormor och morfar och fikade. Sen fick jag pengar av dom också eftersom vi ska till Norge imorgon :) Taaack!
Nu ska jag fortsätta med städningen. Sen ikväll efter ridningen kommer Linnea hit och sover :D

Justja, idag drömde jag om Coldplay ! Det var underbart, hoppas det blir lika bra i verkligheten som i drömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0