Sjukling

Igår efter skolan åkte jag hem som vanligt för att rida. Som inte alls gick särskillt bra, var helt konstig i kroppen, yr, frös osv och orkade inte kämpa för fem öre. Sen när jag kom hem tog jag världens längsta dusch och sen gick jag och la mig på en gång. (Klockan 9) Vaknade halv 1 och var så varm så jag skulle kunna brännt någon ungefär, samtidigt som jag frös som en galning när jag gick upp.. Så tog tempen och såg att jag hade 38,5 !
Somnade sedan om och så sov jag nu till halv 12! :O
14 timmar är faktiskt mycket även för mig!
Så får se om jag går till skolan imorgon eller inte, har bara samhäll. Iofs hela förmiddagen men ja vi får se.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och se ett hills avsnitt tror jag. Har inga krafter till någonting just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0