Nationella och vaccin

Imorse gick vi inte upp förens 8! Så skönt, gick upp, drog på mig lite kläder tog en macka och gick sedan till skolan. Nationella, det var riktigt svårt men jag tror första delen ( Listening ) gick bättre än Reading iallafall.

Sen gick vi och vaccinerade oss. Jag hade hjärtklappning hela vägen dit och ännu mera efter när jag såg hur de gjorde på Linnea! Typ hugger in nålen! :S Nej usch, gillar inte sprutor.
Och ikväll får jag inte rida heller :(
Ska nog ta någon buss hem om ett tag iallafall. Är ju ledig imorgon så det är skönt att komma hem lite ( till ett välfylls kylskåp osv ! )
Men nejdå jag klagar inte, vi har faktiskt både skinka och ost i vårt kylskåp :) Allt som behövs till en falu rågrut macka !

Nej nu ska jag packa ihop lite grejjer och fixa.
Ikväll ska jag fixa en massa på mitt rum hemma. Måste få klart det där nu, men det är ju så segt att städa och hålla på... Ska ta hem lite skor härifrån också så jag kan ha i min skohylla också, eller ja den är ju iofs redan full men aja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0