Idol

Såg nyss på idol, Erik kommer vinna. Han var verkligen bäst också.

Åh jag längtar som en tok till studenten! Vet redan vilken klänning jag ska ha! Jag tänker ha den som min syster hade förra året. Den är superfin! Jag älskar den och jag vill absolut inte ha något som någon annan har så därför är det ju bra att ha en från tidigare år :)
Och sen satte jag på mig hennes mössa och tog på mig ett par klackar. Men till studenten vill jag vara blond och ha lite längre hår. Har en bild framför mig och det kommer bli perfekt. Måste bara hitta ett par perfekta skor, för för mig är det nästan skorna som är det viktigaste!
Man måste faktiskt vara ute i god tid!

Men nej nu börjar väl idol snart igen så nu ska jag se hur det går!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0