GOTT NYTT ÅR!

Igår efter kursen åkte jag och baby till Falun. Köpte lite småsaker inför nyår osv. Åh fy vilka snygga skor jag hittade på Diechman eller vad det heter. Den i Falangallerian iallafall. Svarta stövletter med en silver dragkedja på utsidan och så klack med platå! så snygga! Liknade nästan mina vanliga stövlar som jag har med klack. Är ju också en silver dragkedja på utsidan. Men de här var alltså kortare och med högre klack.

Men iallafall, handlade lite frukost på stan innan vi åkte till Lägenheten. Myste i soffan lite och sen beställde vi mat från våran pizzeria som ligger på andra sidan gatan. Tackogratäng och en oxfilépizza. Vi hade lite svårt för att bestämma oss så vi tog både och och delade. Snacka om att jag var mätt efter det där! Höll seriöst på att spricka...

Klockan 8 började äntligen Victoria Secret's som både jag och Niklas så glatt tittade på. Konstigt att han inte gillar vanliga modevisningar... ehm..

Åkte hem runt 11 idag. Nu har jag testat lite sminkningar osv innan jag ska hoppa in i duschen. Så nu vet jag hur jag ska ha ikväll iallafall.

Men ja nu ska jag slänga ihop lite grejjer och fixa sen åka till Linnea, sola fixa osv och äta thai mat :) Sen blir det party hela natten lång. Utan för höga förväntningar.


Men nej, dags att sätta fart om man ska hinna med allt nu!
Ha en jätte bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0