.

Hittade en tröja till Alex på stan idag. Haha egentligen så vill han inte ha kläder i julklapp men jag älskar att köpa kläder till honom! Det finns så mycket coola kläder till dom små! Och han har ju jättemycket leksaker så nu får han kläder ändå!
Sen åkte jag hem och böt om och sedan gick jag ut och gick. Skönt men skitkallt! Men jag klagar inte, då kommer det bara mer snö! eller ja det kommer ju nte snö för att det är kallt men ni fattar, regnet blir ju typ snö? eller? Ah jo jag tror det.

Sen tog jag en varm och skön dusch och åt sedan kyckling, ris och sötsur sås :)
Nu ligger jag och väntar på att dh ska börja.

Justja, provet gick iallafall bra, var aslätt faktiskt. Handlade om muskler typ.

Nej dags att förflytta sig in till Linnea och Tobias.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0