.

Måste ju göra en sån här lista som alla andra! :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del! Både bra och dåliga saker.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov!

Vilka länder besökte du? Norge bara...

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En utlandsresa skulle jag inte tacka nej till!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 Augusti! Helt klart, coldplay på stadion, helt sjukt. Men även 11 April,  Niklas <3

Vad var din största framgång 2009?
Framgång, haha, ingen anning!

Största misstaget? Kan inte komma på en enda sak

Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade feber en dag, enda jag kan komma på faktiskt!

Bästa köpet? Mina Converse! tätt efter kommer självklart alla mina heels

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla vänner och min familj!

Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2009? typ Billy Jean eller något...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är alltid glad :)

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat kanske ;P

Vad önskar du att du gjort mindre? ingenting

Hur tillbringade du julen? I ett snöigt Norge

Blev du kär i år? Jajjamen :)

Favoritprogram på TV? Desperate housewives

Bästa boken du läste i år? Jag läser inte böcker, men typ ELLE och skvallertidningar!?

Största musikalista upptäckten?
Johnossi som ersatte älskade kooks på p&l, ett favoritband numera!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? p&l biljett bland annat :)

Något du önskade dig men inte fick? inget som jag kan komma på

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var nog ute och stekte i solen, var grymt väder den dagen kommer jag ihåg.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? inget

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Converse leggings och skinnjacka typ?

Vad fick dig att må bra
? Min underbara klass, mina vänner, Niklas, musik, skor osv :)

Vilken var du mest sugen på? Min underbara pojkvän

Vem saknade du? Jag känner mig nöjd med de underbara människorna jag har runt om mig :)

De bästa nya människorna du träffade? Säger som Linnea, Seth och Cribba!  haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

men sötnos, jag skrev inte dig bara för att dig har jag ju känt å flera år nu ;P love you <3

2009-12-29 @ 19:47:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0