291209

Kursen idag var helt okej! Trodde det skulle vara segare men de där tre timmarna gick rätt fort. Efter kursen kom Niklas och hämtade mig och vi åkte hem till mig och åt tårta, Alexander fyller 7 idag :) Han fick en radiostyrd hellikopter av mig och Hanna. Han blev jätte glad :)
Sen så har jag klippt William idag också.
Nu har Niklas åkt till André. Jag tvingade Hanna att åka och hämta honom inatt sen så jag slipper sova själv :) hihih
Nu sitter jag och lyssnar på springsteen och ska strax ringa min käre vän Linnea igen. Hoppas på att hon har kommit hem från jobbet bara :)
Så måste jag kika på lite frisyrer till nyår, kan inte bestämma mig för hur jag vill ha håret! Vilka problem....

Och nu ska jag vara duktig och föra över lite pengar till mitt sparkonto också. Lika bra så man inte bränner alla julklappspengar på en gång...

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0