281209

Hejhej

okej, här kommer en liten uppdatering om de senaste dagarna!

I Onsdags åkte vi alltså till Norge, torsdag var det jul och jag hade en jätte mysig julafton.
Fick bra julklappar och den absolut bästa var självklart från Niklas, ni kommer aldrig kunna tro det men han hade alltså gått och köat 14 November för att köpa ett par JIMMY CHOO skor till mig!!! Tårana var inte långt borta där när jag öppnade paketet, så himla gulligt, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! <3

Mumms !


På Juldagen intog vi backen iallafall. Det snöade för fullt och vi hade glömt skidglasögonen hemma så det var lite svårt att se och så fick man massa snö i ögongen så det gjorde skitont...
Menmen, var hur kul som helst attåka iallafall.
Sen åkte vi faktiskt inte mer, blev väldigt kallt också så vi tänkte att vi kan åka här hemma i romme sen någon dag istället.
Så dagen efter åkte vi istället lite längdskidor. Ahh, träningsverk i armarna!

Sen så har min mobl gåt sönder också, den bara bestämde sig för att inte starta en morgon är jag kulle sätta på den. Kul, men tanke på att jag har haft den i ett halvår bara...
Så nu har jag Hannas gamla sålänge, får väl se om det går att laga min eller inte...
På söndagen åkte vi hem men självklart gjorde vi ett litet stopp i sport tältet i sälen på vägen hem. Eller ja numera är det j inget tält. Men Stadium outleten då.
Jag köpte en mössa! Bra att man köper det när man åker hem liksom. haha jaja, blev väldigt sugen på att köpe en ny snowboard också, de hade ju jätte billiga! Men egentligen så behöver jag ju ingen ny så jag väntat nog ett år eller två innan extreem brädan får bytas ut.

Niklas kom till mig på kvällen där när vi kom hem också :) Myyys!
Och idag har vi byggt lego med alex, fast dock så var det mest jag och Niklas som byggde... haha
Sen åkte vi till Niklas och där är jag nu. Niklas och Fredrik är ute och skottar snö med deras fyrhjuling så a tänkte passa på att blogga lite.

Imorgon är det kurs i Hamre och på onsdag med för den delen.
Alex fyller 7 imorgon så efter kursen ska vi hem och äta tårta!
Efter kursen på onsdag ska jag och Niklas förmodligen åka till Falun en sväng. Måste in på Make up store och ja alla andra affärer också innan nyår ( men jag har endast nämnt M.U.S för niklas, hehe ) och fixa lite. Sen sover vi nog kvar i lägenheten på kvällen också :)

Så nu vet ni lite vad jag ska göra de kommande dagana, blir nog inte så mycket bloggande så ni vet :)

Tjiingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0