221209

Hej :)
ojoj, blir inte mycket till bloggande nu...
Men jag spenderar dagarna med Niklas iallafall. Man måste ju passa på när han väl är hemma liksom..
Men jag har även hunnit promenera lite med Louise och idag kommer Linnea hit också :)
Igår var jag och Louise i Hamre och kollade på Johanna när hon hoppade. Niklas följde med och lärde sig faktiskt ett och annat :)

Men snart kommer Linnea som sagt och sen så kommer Niklas hit ikväll efter att han har tränat.
Imorgon eftermiddag åker vi till Norge och firar jul :) Så härligt att vara där över jul faktiskt ! Så måste hinna packa lite också, ska nog gå och börja lite smått nu.

Men jag kommer nog inte blogga mer nu förens vi kommer hem på Söndag så GODJUL allihopa! ♥
Hoppas ni får en härlig och mysig julafton :)



Haha, kan inte annat än älska den här bilden!
<33


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, älskar´t! <333

2009-12-22 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0