161209

Sitter hemma nu, gick inte på sista lektionen eftersom vi skulle sminka en modell i "höstens trender" och vi fick göra det hemma också, så jag utnyttjar det och åker hem tidigare.
Tänkte ta bussen fem över två härifrån. Är hemma runt 4 då. Segt att det ska behöva ta 2 timmar med buss när det tar 40 minuter med bil...
Idag var det ett såkallat julbord i skolan. Ah nivet, köttbullar, prinskorv och potatis typ... Men ja det var ju gott ändå.
Nu har jag packat väskan full med kläder som jag ska slänga av hemma och ta med en tom väska tillbaka sen så man kan ta med sig mer hem sen! Hur sjutton ska jag ens få plats i garderoben hemma?

Känns typ som att jag ska få jullov idag eftersom jag ska hem osv.. Men nej, bara en hoppträning och sen ska jag tillbaka, step up på idrotten imorgon och sen så har vi engelska, fredagen består av en julkabaré och senså! Då är det efterlängtade jullovet här!
Jag och Louise ska vara hurtiga och gå på både Fredag och Lördag. Eftersom vi måste ta igen från förra veckan. Och sen på Lördag ska vi ha julafton hemma hos oss och på kvällen kommer ÄNTLIGEN Niklas hem! <33 Som jag har längtat! iih, så mysigt. Börjar verkligen få julkänslor! Julen är så himla mysig :)
Men tänkte inte ta med mig datorn hem idag så vi hörs imorgon !
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0