151209

Åh, äntligen är det vinter på riktigt! :D massa snö här i Falun iallafall :)

Färgprovet idag gick kanon! Var inte alls svårt så det känns lite onödigt allt som man har pluggat.. Eller inte onödigt, det är ju det här jag ska jobba med sen så.
Efter det gjorde vi iallafall våra knäppa 1600-tals frisyrer och sen fikade vi :) Vi fick sluta tidigare så jag Millan, Linnea och Lina gick och satte oss i bibloteket. Efter ca en timme blev vi alldelens för trötta och vi kunde knappt prata, bara massa flams, så vi packade ihop halvklara och bestämmde oss för att lämna in arbetet nästa år istället.
Vi åkte ner på stan och fixade lite, sen hem, dammsög, lagat mat (för ja, idag lagade vi mat!) och nu pratar jag med Niklas :) Sen ska jag ta och packa ihop lite grejjer så jag kan ta med hem imorgon. Tar med lite succesivt hem nu, är ju rätt mycket som ska med. Men på fredag skulle vi få skjuts av Linneas pappa iallafall, så slipper man säpa så mycket på bussen. Skönt :)

Imrgon slutar ja klockan 12! :) Sweet, sen blir det hem på hoppträning och sådär.

Men ja, packa var det ja, en kvart... För sen börjar bridget jones dagbok som vi tänkte kolla på.
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0