131209

Tredje advent redan! Börjar nästan få lite julkänslor ju! ;P Pappa sa att det skulle bli 10 minus på tisdag-onsdag, hoppas det kommer massa snö då också!
Idag har vi iallafalll varit på kupolen då. Jag köpte ingenting! Ganska stolt...
Sedan åkte vi över till Falun för att... eh, ja okejdå, jag skulle prova ett par skor som jag kanske ska få i julklapp :) Dock så vet jag inte om jag vill ha dom än. De är guldiga och jag ska ha lila klänning, hm får fundera lite till...
Sen åkte vi och handlade och sen hit till lägenheten och käka lite. Mamma diskade, städade och torkade golvet lite här var, haha, vi som just städade!

Nu ska jag ta och plugga lite färg. Om jag får tid över ska jag nog gå ut och gå en sväng också.

Lite sommar, the sounds och p&l skulle ju iofs inte sitta helt fel...

Kommentarer
Postat av: linnea

men vafan lät du susanne städa? dåligt carro! haha

2009-12-13 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0