101209

Är i Falun nu. Åkte hit med 17.42 tåget. Måste hämta färgboken eftersom vi har prov på tisdag och så tänkte jag diska, hela diskbänken är full! Tror inte det hade luktat så gott på måndag om vi inte gör det innan helgen. Tror inte jag ska gå till skolan imorgon ändå. Känner mig inte tillräckligt frisk än så jag åker nog tillbaka hem någon gång på förmiddagen imorgon. Nu väntar jag på att Niklas ska komma hem från skolan så han kan ringa någongång. Sen klockan 8 är det sista avsnittet av Mammas pojkar också, måste man ju se ! Fick också höra att DH ska ha uppehåll nu! :O Det visste jag inte så nu börjar det inte förens i vår igen! Hur ska jag klara mig?

Nu ska jag gå och se om vi har något att äta (hoppas inte för mycket, chanserna är rätt små) har typ inte ätit något på hela dagen så börjar känna mig lite hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0