081209

Idag har det varit den bästa dagen på länge (inom frisör)
Vi hade kurs med en kille från Redken. Han pratade färg och folieteknink och han gjorde det så himla bra! Att våra lärare aldrig kan komma med sånt där bra liksom! Jag har lärt mig jätte mycket idag! :)

När vi kom hem hade vi en kopparstadengubbe i vårat badrum som fixade med en kakelplatta. Han var typ klar när vi kom hem så då sa Linnea: Jaha, oj vad fort det gick!
hahaha, hur fan kan hon veta det?  Hon hade ju ingen anning om hur länge han hade varit hos oss liksom...

Nu ska jag nog iallafall skriva och skicka över lite portfolioarbeten. Sen senare ska jag ut och gå om inte huvudvärken blir sämre. Mår bra på morgonen och dagen men sen på eftermiddagen så kommer det, vet inte varför men på kvällen är det sjukt! Har aldrig haft såhär förut.. Just nu är det lite så hoppas det inte blir värre, för jag vill ut!



Kommentarer
Postat av: rebecka

Synd att vi inte vann tävlingen, ville verkligen det :/ tyckte vi var värda det! Haha xD

2009-12-08 @ 16:07:58
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv: jaa, samma här! det gick ju så bra i början.. ååh vad jag ville vinna verkligen, men men.

vår tur nästa gång då kanske. haha

2009-12-08 @ 19:16:07
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0