071209

Hej!
Slutprovet idag gick helt okej. Maken blev jag nöjd med men kronan blev inte riktigt så bra som jag hade velat, blev ju så himla stressad och fick ont om tid! Men jaja helt okej somsagt.
På eftermiddagen hade vi egen hårvård. Jag och Lilly drog i en massa folie på Lina och det blev riktigt bra :)
Jag känner inte att min färg har gått ur så jätte mycket och utväxten är inte alls synlig så jag gjorde ingenting. Linas hår tog ju iofs också hela lektionen. Hade tänkt att nyansera det också men vi hann inte.

Efter skolan var vi till öb och köpte nudlar, haha vilket studentliv va?
Sen har vi sett på ett oc avnsitt och gråtit en skvätt, eller jag iallafall, jag är så himla töntig!
Sen skulle jag dammsuga också, hahah ojojoj. Dammsugaren i tre delar är faktiskt inte jätte bra jobbat, det kan jag erkänna själv.
Men sen fungerade den typ inte längre och då slog jag och Linnea våra kloka hjärnor ihop och kom fram till att dammsugarpåsen kanske var full, och då lyckades vi även byta påsen sen också! Bra jobbat :)
Jag och Linnea sitter och lyssnar på en massa bra musik just nu. Kommer på en massa gamla osv, så mycket bra musik det finns!



Haha världens fulaste kronor vi har på skolan menmen..

Nej nu ska jag nästan gå och sova, eller om ett tag iallafall. Mår verkligen inte bra! Helt konstig i huvudet, yr, varm  osv... Så kan nog behöva lite sömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0