051209

Hej! :)

Idag klockan 10.00 tog jag cykeln upp till Louise där vi började med en massa situps osv, gjorde på hennes pilatesboll och det tog ju typ 10 gånger bättre än vanliga situps känndes det som! Måste önska mig en sån i julklapp nu!
Men vid halv 11 ungefär gick vi och 1 timme och 40 minuter senare kom vi hem lite lagomt sega i benen.
Men ojojoj vad vi ska bli fit for fight som vi ska träna framöver! Massa planer har vi :)

Men nu börjar jag bli trött om jag ska erkänna det. Kanske borde sova, imorgon var det meningen att jag och Hanna skulle åka till Borlänge/Falun för att handla julklappar och sedan stanna i Lägenheten till Måndagen då jag ska ha henne som modell till ett brud och make prov.
Men nu vet vi inte om vi kan ta någon bil och jag kom på att jag har tävlingsryttarmöte klockan sex också, så vi får se hur det blir. I värsta fall får vi skjuta upp shoppingen till nästa helg.

Men nu ska jag sova.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0