031209

Godmorgon :)
Idag har jag studiedag så varför inte passa på att ta en sovmorgon till klockan 9!!! Åhh, jag kan aldrig sova länge längre! Okej visst, jag gick ju och la mig runt 11 så är väl inte jätte konstigt om man tänker efter lite...

Haha min katt är så söt (och lite jobbig), inatt vaknade jag av att hon hade hoppat upp i sängen, krypit in under täcket och låg mellan mina ben!

Men jag gick iallafall upp och gjorde ägg och bacon till frukost :) Såå gott !

Men ska gå och fixa iordning mig lite nu och sedan ta bussen in till staden. Idag är det typ 5 minus så långkallsongerna åker på! Tog skinnjackan hem igår så det var ju inge vidare... Men fetinghalsduken kanske kan rädda mig lite.

Ha en bra dag allihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0