011209

Åh vad härligt, 1 december och det är snö! Inte mycket men även det lilla är viktigt.

Idag har det varit en jätte bra dag. Mysig frukost med frisörerna och träkillarna i matsalen. Sen så hade vi olika aktiviteter. Jag, Lilly, Cissi och Linnea hade Dans ifrån våran klass. Det var faktiskt riktigt roligt!
Sen blev det lunch och så ett hål innan en föreläsning så vi gick hem ett tag.
klockan ett kilade vi tillbaka och föreläsningen var jätte bra! Handlade om personlig utveckling osv. Hur man ska göra för att uppnå sina mål osv.

" Det går inte att misslyckas om man inte ger upp "

Efter det blev det utvärdering av dagen + pepparkakor och glögg. Nu har vi slutat men jag sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 3. Ska gå och göra ett prov som de hade på idrotten i fredags när jag inte var där.
verkade inte vara så svårt, var helt oförberett.
När det är klart ska jag hem och byta lite kläder osv sen ska jag nog åka till stan och kika på lite julklappar.



Louis Vuitton fall/winter 09 
Vet inte riktigt vad jag tycker om den nya trenden med kaninöron? haha



                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0