VI FLYTTAR! :D

Gaaalet, kom precis hem från hamre där jag har vart och byggt bana inför helgens tävlingar osv, så stod mamma och pratade i telefonen men Gunbritt, Linneas mamma alltså, och då hade vi fått lägenheten !!
Alltså kan ni förstå hur glad jag är ?
Ska bli så himla skönt att inte behöva gå upp halv 6 varje morgon, slippa åka buss flera timmar om dagen! Nu kommer vi bo 25 meter ifrån skolan !
1 September får vi iallafall lägenheten men man skulle få tillgång till den 27 så blir den helgen som vi flyttar :)
Inflyttningsfest blire då! :D

Nej nu ska jag kika på ikea, fast vi var ju där förra helgen tror jag det var och kikade så nu ska vi bara köpa det också ! När Linnea kommer hem från grekland så blir det alltså raka vägen till Ikea med släpvagnarna med! hah nejdå så mycket kanske vi inte ska köpa men..

Vid sex ska jag tillbaka till hamre iallafalla och sätta upp vårat sekriteraiat-tält.
Sen hem och sova, ska vara där vid 7 imorgon...



Såhär glad är jag nu! :D
Och jag antar att Linnea skuttar runt på stränderna där nera och är lika glad som här på bilden !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Det tycker jag vi gör helt rätt i faktist! ;) jag är lätt på! sparasparaspara!

2009-08-07 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0