110809

Hej bloggen!

Trökväder har det blivit nu också :( Inte bra.
Idag har jag klippt Freja och tror jag skulle klippa morfar sen också, fast inte säker, dom skulle kanske bort eller hur det var.
Så ska väl ta mig en springtur nu kanske, sen dusch och iväg till Niklas.
Han åkte härifrån för ett tag sen för att spela golf.
Vi har faktiskt 4 månader idag! :O
Tänk vad tiden går fort när man har kul!
Lite för fort tillåmed.. På söndag åker han :( Och det kommer bli så jävla svårt så jag vill inte ens tänka på det nu.
Springtur var det ja!

Tjiing!



Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Okej!

Du får fundera lite på hur du vill ha din header då :)

2009-08-11 @ 22:10:24
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0