Party!


Mycket folk, mycket dans, mycket skratt, mycket alkohol!
Jag hade askul igår!
Och nu var det något fel så man inte kan ladda upp bilder :( Men det får bli en annan dag.
Har rätt brottom nu, ska hoppa in i duschen, packa, äta, packa mera och allat detta innan klockan 1 för då åker jag till Falun.
Eller mamma och pappa skulle typ till borlänge en sväng först så måste åka tidigare.
Tar med mig datorn men vet inte hur det blir med internet riktigt än.
Annars kanske jag bloggar rån skolan någon dag men bilderna kommer tidigast onsdag då jag ska hem och rida :)

Ni får ha det så jätte bra allihopa så hoppas vi att den här veckan går fort för på fredag kommer Niklas hem ! :D:D:D <333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0