One day, ONE DAY!!!

Galet peppad inför imorgon!
Kommer bli så jävla underbart, kommer inte kunna sova ikväll!
Måste gå och se vad jag ska ha på mig, lacka om naglarna, packa ner lite andra kläder eftersom vi ska på Linneas morbros 65 års fest före också och då vill jag inte direkt ha samma kläder.
Och så blir det ju Ikea innan också ! Shoppa allt, var upp i lägenheten idag och mätte allt osv så vi vet vad som får plats.
Lovar att ta massa bilder imorgon så ni får se sen! :D

Idag när jag kom hem från skolan åkte jag ut och spelade golf med Louise och Freja, gick inge vidare bra men var kul ändå!
Nej ska nog ringa Niklas nu och sen fixa allt och sen sova !
Imorgon åker vi redan vid halv 9 så vill vara pigg !
Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0