HV2F <3 orientering?

Varför ska det alltid gå såhär på våra orienteringslektioner?

hade tagit alla kontroller utom den sista, vad sjutton hände sen kan man ju fråga sig?  Ja åt helt fel håll kom vi iallafall. kom ut på en motorväg, så tog fram GPS så vi iallafall kunde förstå vilket håll vi skulle åt. Tur den fungerade!
Dock så var det jävligt långt ifrån skolan så vi fick springa längs vägen och haha ja det var ganska livsfarligt vill jag lova.
Haha kan ju undra vad Linneas pappa trodde när vi ringde och frågade vart sjutton man var om man kom ut vid sundborn och var mitt på en bro där man kan svänga mot Hedemora...

- Nja alltså vi har bara orienterat lite...

Haha, Livsfarligt millitärövningsområde kom vi också till. Men tack och lov så hann vi tillbaka till skolan innan våran rätt så oroliga idrottslärare ringde polisen...
Men nu är jag hemma iallafall! Men alla ben och armar i behåll.
Nu ska jag packa lite mer, så jäkla mycket som ska med och plockas ner från rummet. Sen ska jag ut och spela golf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0