flyttaflytta :D

Klockan 12 kilade jag och Linnea iväg till lägenheten och träffade våran bovärd Göran, fick nycklarna, pratade lite osv. Han verkade snäll och sådär så det var ju bra. Packade även in lite av ikea sakerna som Linneas mamma hade tagit med sig.
Sen åkte vi mot plantagen och vi gick runt och kikade lite på vad vi vill ha i inflyttningspresent.
Väl tillbaka i Hedemora släppte de av mig vid mormor och morfar där mormor fick håret klippt.
Hämtade allt som jag skulle ha med mig och så kom pappa med lastbilen och vi åkte ner till Linnea och hämtade hennes grejjer.
Sen hem och packade in mitt. En säng och en vit bokhylla var de enda möblerna jag tog med mig men sen blev det ju typ 37 lådor också men en jäkla massa saker!  + resväskor med kläder.
Nu har vi tagit in min gamla 90 cm säng och jag kan fortfarande inte förstå hur jag ska kunna sova i den här sängen.
90 cm??? Vem får plats i en 90 cm säng? Jag är ju van med min som är 140 cm !
Jag rullar ju runt som en tok när jag sover. Ska nog lägga ut lite kuddar runt om för jag är rätt osäker på om jag kommer klara det här.
Imorgon avgår lastbilen klockan 9 iallafall. Men i den tar pappa, peter och alex plats. Får se om vi åker med Gun-britt och Josse eller om vi tar egen bil. Har ju en hel del saker till som ska med.
Och jag vill övningsköra också ;)
Linnea smiter undan flytten för hon ska jobba...
Men när vi kommer hem blir det dusch och fix och sen party då somsagt. Så blir nog inte mycket till bloggande den här helgen. Söndagen ska nog också spenderas i Falun för att plocka upp allting osv. Så om ni inte hör någon från mig på ett par dagar så vet ni vart jag håller hus!
Ha det så bra allihopa och önska oss lycka till med flytten och allt bärande upp och ner för alla trappor!
Nu ska jag sova, har lite halvont i fötterna efter dagens klackar från Scorett.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

släng ut lite bilder på lyan sen:D

2009-08-29 @ 02:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0