Fest!

Men jaaaha, nu blire party ändå.
Det är ju faktiskt Lördag och sista helgen innan skolan.
Men bara att alla är borta, ingen kan skjutsa mig så jag ska cykla.
Hade sminkat mig, dragit på mig första bästa outfit jag hittade och slängt upp håret i en slarvig svinrygg så skulle precis gå ut, men vad händer inte dårå? Jo det har ju börjat regna -.-
Usch vad jobbigt.
Så nu sitter jag här och väntar på att det kanske kan sluta lite grann men tror inte det gör det så ska nog cykla iväg ändå.
Innan det blir kolsvart också.
Hatar att vara ute själv när det är mörkt.
Kommer säkert bli livrädd för minsta ljudet och skrämma upp mig själv, iofs kanske det är bra för då går det ju snabbare att cykla dit !

Nej nu ska jag dra, Tjaaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0