....



Haha, syns det att jag håller på att flyttpackar eller? :S

Det är ju jättejobbigt det här, men samtidigt kul!
Längtar ju så sjukt mycket tills vi flyttar men ändå så är det rätt jobbigt att packa, vad ska man ta med sig, vad ska stanna hemma, hur sjutton ska jag få plats med allt, hur många skor får jag plats med osv osv..
Kan ju knappast ta med mig alla kläder, men samtidigt vill jag det.
Känns ju jobbigt om man är i Falun och kommer på massa som man vill ha som är hemma.
Men ja, vilka problem, tror faktiskt det löser sig.
Ska fortsätta packa ett tag nu sen ska jag slå en pling och se vad Niklas har för sig och sen blir det nog en film eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0