COLDPLAY!

Klockan halv 7 flög jag upp ur sängen på Lördagen, typ som att jag hade legat och väntat på att få vakna när jag sov :P
Skuttade in i duschen gladare än gladast, slängde på mig kläder, fixade frillan och packa ner en massa nödvändiga (onödiga saker men som alla tjejer ändå måste ta med sig) och linnea hämtade upp mig runt 9.
Styrde bilen mot uppsala och Ikea där vi inhandlade allt till Lägenheten, alla smågrejjer alltså.
Alla möbler har vi ju redan kirrat.
Vagnen var proppfull med saker men vi lyckades komma undan med ett kvitto på inte alltför många tusenlappar.


Efter nån timme på ikea forstatte vi på 170 års kalas en bit utanför stockholm där det bjöds på champange och massa god mat!
Dock hann vi inte stanna så länge eftersom vi hade viktigare saker för oss, COLDPLAY!
Och det enda jag kan säga är att de är värda varendaste krona av de där 110 000 de tjänar per minut!
Som lovat, här kommer bilderna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft hur kul som helst :). Har du körkort :O?

2009-08-24 @ 21:40:07
Postat av: carolina

Det hade vi också! Nej det har jag inte, om ca 1 år smäller det dock! :D

2009-08-24 @ 21:49:37
URL: http://caroliiinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0