270809

Åh vad bra det gick att spela golf idag! :D hela 21 poäng fick jag ihop så blev en sänkning också! nu behöver jag bara sänka mig en gång till så har jag nått mitt mål för säsongen :)

Imorgon efter skolan ska vi hämta nyckel och sen ska vi nog fixa lite smått i lägenheten.
Sen ska jag till mormor och klippa henne och hämta lite saker som vi ska ha med oss. Bla en DISKMASKIN! Haha är överlycklig, en sån här liten som man har på bänken. Jag hatar verkligen att diska så det vore helt perfekt! Bara hoppas på att det är rätt kopplingar så man kan ha den :)

Sen blir det hem och börja packa in alla grejer i lastbilen och på lördag morgon avgår flyttbilen! :D wiiho! Kommer bli så härligt, men det kanske jag har sagt förut? Sen på Lördag kväll blir det party också :)

Men först ut imorgon är en svenska lektion följt av samhällskunskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0