190809

Så har skolan dragit igång, igår var vi bara dit, fick schema, betyg och information osv. Tog 1 timme ungefär sen fick vi sluta, då åkte jag och Linnea till kupolen och shoppade lite.
En klänningen blev det och lite annat smått.
Och sen mina vänner, så körde jag våran stora bil ( volvo v70 för ja den är stor till skillnad från våran renault clio), hela vägen hem från borlänge!
Gah har aldrig kört så långt förut! haha lite läskigt men det gick alldelens utmärkt, enligt mig själv iallafall.
Men om man frågar mamma som sitter och kramar sönder handtagen på bilen ungefär så kanske man inte får samma svar....

Idag började vi också 10. Gick igenom två nya kurser inom frisör, sen gick vi ner till Runn och fikade och pratade om vad vi vill få ut av kursena osv. Så fint där nere! och jätte fint väder var det ju också.
Sen slutade vi... Känns ju ganska ovärt att åka för att vara i skolan 1 timme... Men jag ska hålla ut, snart flyttar vi! :D
När vi kom hem gick j¨vi på second hand och alla loppisar vi kunde hitta i lilla hedemora.
Och oj vad vi har fyndat!
2 skitsnygga krukor i guld för 30 kr, en svart ljusstake, 20 kr, en orange vas (ascool) 30 kr. Sen hittade jag ett par skor till Alex också, converse stil fast inte äkta såklart, 10 kr! haha och precis hans storlek också. Men när jag kom hem ville han inte ha dom :( Lilla skitunge, aja 10 kr var väl inget ändå, dom var iallafall jätte söta!
Var även till Linnea och genomsökte hennes källare efter mer saker som vi kan ta till lägenheten. Hittade en massa användbart!

Nyss pratat med Niklas också, eller nej inte nyss men ah.. Som jag gjorde igår med. Haha jag kommer inte klara mig utan att få prata med honom varje dag. Stackarn kommer bli telefonattackerad!
Men hoppas verkligen att du hittar en lägenhet snart så jag kan komma och hälsa på! :) 

Nu vart det ett långt inlägg, men ska nog släcka ner och sova nu.  
10-14 imorgon så det blir skönt! :)

Dagens!




Fina Linnea vid Runn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0