170809

Nu har jag ryckt upp mig lite, vet att det är svårt nu ibörjan.
Jag menar har man vart med varandra dygnet runt i flera veckor är det ju ganska ovant och svårt att vara ifrån varandra en dag tillåmed!
Men göteborg är faktiskt bara 5 timmars tågresa bort så det här ska faktiskt fungera ändå! :)
Lika bra att försöka vara possitiv för då blir allt så mycket lättare.

Imorgon är det back to reality igen och det känns ändå helt okej. Få in rutinerna och har ju en hel del kul att se fram emot också, COLDPLAY, flytten, träffa alla underbara frisörer, nya frisörämnen (färg, make up mm)
Kul att se vilka som ska börja 1:an också, iår tar de ju bara in 16 frisörer och bara dom från falun. Vilken jäkla tur man hade alltså att de inte ändrade förra året !

Men nu ska jag rota fram något vettigt att ha på mig tills imorgon och fixa lite, sen ska jag sova !

Kommentarer
Postat av: Lina Grundén

Vet precis hur du känner ! jag ska juh vara utan andré nu igen och det är bara överjävligt. ROligt att höra att du ryckt upp dig lite iaf. du är betydligt mer posetiv än jag är. kram

2009-08-19 @ 13:26:07
Postat av: carolina

Ja fan vad svårt det är ! Ja jag försöker iallafall. Även fast det känns som det är svårast nu i början när man är ovan så tror jag ändå att det är lättare nu. Kan förstå hur du känner, ni som har haft det så här ett tag nu :(

Men ja, är man posetiv så tror jag faktiskt det går lättare, typ försöka hålla sig sysselsatt så man inte tänker på det lika mycket! :)

2009-08-19 @ 21:51:31
URL: http://caroliiinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0