150809

The white tie affair-The enemy !

Älskar låten!


Igår blev det golf med ett helt gäng och efteråt grillning hos Niklas.
Faktiskt jag och Niklas som slängde ihop potatisgratängen !
Det var iallafall jätte trevligt, runt halv 2 somnade vi med kläder och hela köret på och vaknade kvart i 6 imorse pigg som jag vet inte vad och kunde inte somna om.
Men efter 30-40 minuter somnade jag igen och sov till 10 ungefär tror jag :) Så det var rätt skönt.
Men vaknade med världens magont :(
Inte kul, så jag skippar kräftskivan som Niklas och jag skulle på idag..
Men hoppas på att han kan komma hit till mig sen senare iallafall.

Imorgon blir det troligtsvis Falun för att kolla på en soffa som jag och Linnea ska ha till Lägenheten.

Nej nu ska jag fixa naglarna!
Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0