060809

Solasolasola, det är vad jag gör när det är så här fint väder. Men man måsste ju passa på. hade tänkt att åka till Dammsjön och bada idag men Niklas skulle börja jobba så tidigt så vi stannade hemma.
Somnade ute i solen en stund också, det var sköönt :) Tur att jag aldrig blir röd eller bränner mig!

Men jag känner mig rätt lat när jag bara ligger och solar hela dagarna, så tror det får bli en springtur ikväll när det har blivit lite svalare, eller också en långpromenad.

Igår fick jag tillbaka min skatt också! :D wiiiho, jag tackar för varenda krona såhär sommarjobbslös som man är. Men jag ska sparaspara, för på jullovet är det jag och som ska utomlands! Jag bara ska, men det blir ju lättare iallafall när man har ett mål som man verkligen vill.
Idag åkte Linnea och Tobias iväg, och jag är så avundsjuk, satt och deppa hela morgonen för att jag inte har vart utomlands på jätte länge ! 3 år sen sist tror jag..
Så ja, någon som ska med på jullovet då?



Kommentarer
Postat av: Lisa

fan va skönt det skulle vara :D

2009-08-06 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0