050809

Vad underbart att det har börjat bli lite sommarvärme igen. Har legat och solat hela dagen och tillåmed så var jag mamma och alex ner och badade en sväng också, haha det är inte många gånger jag har badat iår inte.. Men ja, hur har vädret varit då?

Sen har jag även lagat mat, heeelt själv ;) haha, känner att jag måste börja träna lite nu om jag ska klara av det när vi ska flytta.
Risotto med kassler blev det :) Jätte gott, och inte bara enligt mig.
Men pappa var allt lite orolig när jag höll på, typ: men ska du verkligen göra sådär och varför gör du inte så! Jag : MEN TYYYST! JAG GÖR SOM JAG VILL!
Men resultatet blev ju bra så nästa gång jag ska laga mat kanske han kan låta mig göra det också.

Sen har jag klippt Lena idag också, blev jätte bra! Det är så kul att klippa folk när dom blir nöjda, då känns det verkligen som att man kan! Även fast man bara gått ett år.
Haha och lite kul att jag alltid får en hundralapp mer än vad jag säger att jag vill ha :P haha så vare både igår och idag.

Men ja, nu kommer Niklas! :D

Tjiiing !


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hur vill du ha bloggen då? :)

2009-08-06 @ 13:17:45
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0