040809

Dagen har varit braa :)
Niklas kom hit till mig igår efter jobbet, då låg jag och såg på film men vi orkade inte se klart så började dagen idag med att se klart på den iallafall. The holiday, ganska bra faktiskt :)

Vid 2 tiden åkte Niklas och jobbade och jag satt mig med tävlingsdatabasen och fixade med alla jobbiga ryttare som måste ändra på allt hit och dit hela tiden, men jag ska inte klaga.

Sen vid 5 tiden åkte jag och Louise ut till Golfbanan och spelade damgolfen, och tamesjutton så drog jag hem vinsten ;) Och en sänkning på köpet blev det också :D Så jag fick värsta snygga vandringshatten ;) Därför vi skulle ha hattar på oss..
Sen blev det lite stressigt, åkte bara hem, böt kläder, tog saxarna och åkte igen.  Eric var allt lite nervös där i början, mest för att jag skulle klippa av honom öronen men jag klarade mig ifrån det. Klippte iallafall av ca 1 kg hår ungefär haha, sjukt mycket hår har han och långt som sjutton var det.
Men både eric och jag blev nöjda :)
Så kom typ nyss hem därifrån, eller nyss och nyss men typ 45 minuter sen.
Nu sitter jag här och äter youghurt som Niklas kom med igår :)  Fyra frukter, aaaasgod :) haha, inte så konstigt att jag är hungrig, har ju bara ätit en omelett idag och frukost då.

Imorgon har jag också en klippning :)
tjoho vad jag ska tjäna pengar ;) haha tur man får nånting iallafall när man inte har något annat jobb.


Nej nu blir det godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0