030809

Slingorslingorslingor! Äntligen är utväxten borta, galet skönt, nu ser håret lite fräschare ut igen :)

Var klar runt 2 tiden, då åkte jag hem klippte Karl & Gustav och sen har jag setat ute i solen, var jätte varmt ju!


Nu ska jag typ, ah ingen anning, men iallafall hitta på någonting och vänta på Niklas som inte slutar jobba förens 11 -.- men sen kommer han iallafall hit :)
Imorgon ska jag klippa eric och sen ska jag och Louise spela golf på kvällen, med hattar! hahaha

Och jag vill att det ska bli torsdag då vi får veta om lägenheten!
Fast pratade med Linnea nyss och då var det tre till som har tackat ja...
Jaja vi får se helt enkelt!

Nu måste jag gå och leta på en hatt!

Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0